söndag 1 februari 2009

My helg!

Om jag ser över föregående inlägg så inser jag att ni inte är så många som läser... Hepp! Så kan de va!

Hej!
Jaha, dags att uppdatera er om helgen då. I fredags blev de badmys för våran del. Ella älskar att bada och det är synd att hon inte orkar så länge. Efter 40 min lutade hon sig emot mig och jag trodde nästan hon skulle somna. Jag jobbade på kvällen, kokade kaffe till alla människor som var och kikade på Iggesundsrevyn. Skönt att komma ut ett par timmar och vara med vuxna... Haha! Ja men det är det! Bara att komma ut och se lite uppklädda människor är skoj! Kanske är dags för mig att ta mig en utekväll!?!

I går var det flytt på schemat. Vi hjälpte Simone och Dani att flytta in i sin nya fina lägenhet! Farmor och farfar ringde för några dar sen och ville spendera dagen med Pellan så vi var barnlediga. Fredrik hjälpte till att köra saker och bära in och jag försökte vara behjälplig under uppackningen. Sen åkte vi till Njöte och snosade på bäsis Clara! Ååååå så söt och snutti! Man glömmer verkligen bort hur små de är när de kommer! Ja, så jag blev ju helt begistrad och vill genast ha en till. Inte Fredrik. Så, nej. Vi väntar nog ett tag till. Vi får ju snusa på Fraddan och Hannas lilla bäs snart, å Pögges och Ullis me ju! Ja, så jag läre nog få mina snusis behov tillfredställda! Sen hämtade vi Ella och åkte och handlade. Var inte hemma förens vid halv sju och då lagade vi lite käk och kikade på teve. En helt perfekt kväll blev det! Kikade på den första Arn filmen (som ingen av oss hade sett, helt ok!) och jag pratade med Linda på facebook chatten!! Så himla kul!!

I dag fick jag sovmorgon och älskis kom med GI-frulle på sängen till mig. Sen har vi plockat och donat, lekt med skitungen och jag stekte lite pannkakor till lunch till älskisarna! Nu sover Ella i vagnen och Fredrik står här bakom och tjuvläser! Tror han vill kolla nåt på facebook så. GOT TO Go!

Men jaja. Ni stackars läsare, ni få! Nu har jag gjort mitt!
Bra, Hej!

Å du Anna... Vi släcker i allafall inte ner hela byn efter tolv här i Igget. Sen kanske det luktar lite illa men jaja... Det är fortfarande SÅ MYCKET trevligare i Igget. Så det så!!! :-P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att jag förstod att just du skulle t åt dig...

Sussa sa...

Jag trodde vi kunde göra det lite internt och ha en maktkamp här på bloggarna på skoj, men icke. Då fick man skit för det å! Det kallas skoj AnnaPanna! :-)

Jaja!