söndag 15 februari 2009

Tramsflams och lite blahaj!

Håhåjaja. Nu var denna helg till ända. Har haft en hel del mys med sambon. Vi fick leka helt ensamma på allahjärtansdablabla i går, eller näe. BoDaniel kom och hängde med oss och vi kikade på melodifestivalen i hop. Längtade en massa efter vår lillstrumpa men det var skönt att sova ut ordentligt i morse (Vaknade halv tio!) I dag har jag haft en alldeles egen UB maraton. Laddade hem 7 sköna avsnitt som jag kollat igenom. Men har även hunnit med att fira faster Anna på 26 års dagen och myst med Ella. Ni tror väl inte att jag suttit här och Bettat medan hon var vaken? Neheeee ni! Ingen dator medan Ella är vaken, thats the deal...

Nu ska jag krypa till Kojs och i morgon är det mer kalas. Linnen fyller 5 år (I KNOW, CRAZY!!!) och vi ska självklart dit och sjunga... Vad är det för dag i dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Linnens födelsedag! Hurrrra!

I natt drömde jag om Linda igen. Det var verkligt och jag vaknar och är lite deppig! Att jag aldrig lär mig?? Men man kan inte styra sina drömmar. Inte sina känslor heller... :-(

Sablar vilket tramsigt och flamsigt inlägg det här blev. Jag får försöka igen i morgon!
Gnatt, Hej!

Inga kommentarer: