torsdag 26 februari 2009

Lön in, Lön ut!

Sitter och trugar med skolarbete. Går trögt eftersom jag är så less på att göra ändringar i denna uppsats. å dessutom fattar jag inte hur vår handledare tänker. Känns som vi ändrat sönder den här uppsatsen och jag är mycket missnöjd med den! Börja om tack! Neee, vem orkar men det känns så. Jag donar Karin, kommer snart till dig!

Annars är det väl okej. Jobbiga tider med varsel och uppsägning. FY! Less på att alltid oroa mig för ekonomin nu! Å stackars bejbi som kämpar på och jobbar och sen när lönen kommer så är det bara Poff! Borta! Bara för att jag inte har så mycket i mammapenning! Nej, innan nästa bäs ska den jobbas upp rejält! Fy, tråkigt inlägg men det är den bittra sanningen. Jag är fattig! Jag har knappt kläder så jag kan klä mig! Jag kan inte prioritera mig själv! Så är det, och jag hooooooppas det blir bättre snart. Jag vill bli vuxen nu och har råd att unna mig! Inte snåla. Inte vara pank!!

Nu rör det sig i vagnen ute så jag måste kika om min fina tjej är vaken. Tur att man har råd med kärlek för det får min unge HUR MYCKET SOM HELST! Mammas älskling!

1 kommentar:

Anonym sa...

å med kärlek kommer man låååångt! saknade dig idag på mammagruppen!