måndag 9 februari 2009

Hemska värd!

Fy Anna! Hur kunde du berätta om lilla Baby Brianna för mig!?! Jag ville inte se och nu kan jag inte sluta böla!! Ändå kollade jag typ 3 sekunder innan jag stängde av! Det finns så mycket sjuka människor på jorden! VARFÖR skaffar man barn om man inte tänker älska det och ta hand om det??? SJUKA MÄNNISKOR! Och den lilla vackra flickan... FYYY! Varför kunde hon inte få komma till fina människor. Sjukt!! Jag mår så dåligt... Lilla gumman, som aldrig fick känna en vänlig hand!

Näe, jag orkart faktiskt inte skriva om det. Jag mår för dåligt! Det är som jag säger: VÄRLDEN ÄR OND!

Jag ska gå in och bädda om min dotter nu som jag älskar mest av allt. Aldrig mer vill jag läsa om såna där hemska saker!!!!! Hoppas Brianna fått frid där hon är nu och att hon är älskad och har det bra!!!!

Brianna
Mitt mammahjärta blöder för dig!

//Sussa

Inga kommentarer: