tisdag 10 februari 2009

Jag har fortfarande inte hämtat mig från gårdagens hemskeheter... Hämtade Ella i natt för jag kunde inte sova. Jag vet, det var kanske inte så vidare smart gjort men jag behövde ha henne nära. För mig är det helt obreglipligt hur man kan skada sitt eget barn på det viset. Fy!

Men nu ska jag försöka ta mig vidare från den upplevelsen och kanske berätta om min dag? Japp, så får det bli. Vaknade i morse av ett sms från sambo: Fan! Jag råkade få med ditt kort på jobbet. Jahapp! HUR SKA JAG DÅ KUNNA TA BUSSEN TILL NJUTÅNGER?? Stress utan dess like innan jag fick tag på min moster som lånade ut en slant till mig! Hann med bussen och åkte för att träffa mammor och barn i föräldragruppen. Mycket nice! Sen hem och då blev det fika hos moster medan min fina tjej sov sött i sin vagn. Hem och försöka komma på nån mat när min syster ringde och föreslog middag hos dom. Mm, så fick det bli så på med kläder igen dit för att äta mat. Sen kaffe och surr med syster eftersom sambon hade träning. Nu har jag badat och lagt min dotter för natten och sitter här och informerar er om hur min dag har varit!

Nu ska jag surra bort lite tid med Marre innan jag ska sova sött på min sköna, men lite halväckliga och alldeles för gamla kudde, kan bara inte kasta den. Hur ska jag då kunna sova?

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det var trevligt att ni kom förbi Njutånger idag.. hoppas det inte var en engångsföreteelse. =)