torsdag 8 maj 2008

In my dreams!

Sitter i vårt fina bibliotek på HiG och väntar på min bästaste Karin. Hon trodde vi hade bestämt halv tio i dag men det var ju inte förens nästa fredag... Kaaaarin då... :-)

HAr köpt mig en mellan kaffe och är ganska ensam här än så länge. Studenter vetni, inte kliver dom upp med tuppen som jag inte. Kanske sitter en fyra pers här och jag har koll på dom allihopa... Haha, nej men jag sitter ganska långt upp och ser ner på hela bibblan. Så dom kan inte undkomma mina granskande blickar.

Har kollat facebook och familjeliv så nu är de slut på ideer. Vad ska man hitta på? Jobba på c-uppsatsen kanske? Neee, inge kul! Väntar på Karre jag! Inte kan jag ringa hem heller och kolla hur det går med Pellan, åkte till Gefle utan bat i telefonen. Hur smart är de?

I natt har jag drömt om Sara. Att jag älsade på i Stockholmo och att vi drack te så jag blev alldeles hög på coffein. Hur mycket coffein kan det vara i ett par koppar, men men... I drömmar kan allt hända. Sen åkte jag tunnelbana och tappade bort mig! Så i dag längtar jag efter Sara... Massor!

Nu kom Karre...
Dax att studera!

1 kommentar:

Sara - litetarkiv.blogg.se sa...

Åååh! När jag läste det här tänkte jag "men vad lustigt, jag har för mig att jag drömde att Sussa sa att hon saknade mig" och så kollade jag min mobil och då hade jag fått ett sms från dig där det stod det. Alltså, jag fick det på morgonen och läste det när jag var halvvaken och somnade sen om och trodde att det var en dröm. HUR SOM, jag längtar efter dig med!