onsdag 14 maj 2008

Mrs. Paranoia

Ja, så var denna dagen snart förbi.. Har varit en lång och ganska trist dag... Har inte gjort nåt speciellt, myst me Ella och busat. Nu skrattar hon ju så fort man kikar på henne, glad skit min unge... Sen har hon i dag och i går börjat ta sig nånvart när hon sitter i gåstolen. Mest bakåt... Haha.. Men de går framåt... Alltså, hon gör framsteg... *L*

Sitter och kikar på film nu. Har en stoooor burk keso i knät brevid datorn. Det är gott med Keso, skulle nog kunna leva på de... :-P Intressant va? Det skrev ni säkert ner... Kommer på i bland hur sjukt det egentligen är att sitta här och skriva ner vad jag gör på dagarna och vad jag tycker om saker och ting. Vem bryr sig egentligen? Och det finns en hel del sjuka människor på nätet så det är egentligen läskigt att dessa människor kan (om de vill) ha full koll på mina dagar. Ne, jag kommer inte att lägga ut flera bilder på min dotter och mig själv här. Känner mig ganska olustig... Är ju me på familjeliv men där är jag medlemm och har spärrat min sida för "ej inloggade". Så på det sättet skyddar jag ju oss lite från främlingar med onda avsikter...

Nu blev jag lite paranoid, så jag slutar där för dagen. Ska äta upp keson och ta mig en kopp the, sen- SOVA!

1 kommentar:

Majkens Ruta sa...

Hej Stumpan

Himla bra beslut att inte lägga ut bilder på söta Ella Pella så alla "pervon" kan kolla...finns ju en uppsjö av såna tydligen.
Näää henne vill bara vi som känner henne ha tillgång till
Syns på fredag, du o jag o Homers utbytesteori !!!!!
Kram kram