onsdag 14 maj 2008

Regnet de bara faller ner...

I dag är de grått och tråkigt. Regnet smattrar på mitt fönster... Ua, jag blir nästan lite deppig i det här vädret.... Bara vara inne och slappa..

Ella har sovit ute i vagnen men vaknade till och ville komma in. Här har hon fortsatt sova brevid mig på soffan, men jag tror hon börjar vakna till nu. Vi ska prommenera bort till min syster om en timme och få oss en kopp kaffe. Nåt som piggar upp i mörkret i allafall...

Nästa fredag ska vi fota Ellas 6 månaders kort hos Helena Boman på Bärs foto. Beställde precis kläderna som jag vill att hon ska ha på sig. Kul... Hoppas de blir bra bilder.. Men de blir de ju såklart, duktig fotograf och vackraste tjejen i stan... Kan inte bli bättre...

Känner mig frössen, som om jag håller på att bli sjuk. Men det hinner jag inte me... Uppsatsen ska vara inne om en vecka och vi har en del kvar som ska fixas med den.. Ska fixa barnvakt imorgon och bunkra mig i källaren och skriva. Fredrik slutar åtta så jag ska be Daniel komma vid sex så får jag nån extra timme. Kan sitta fram till tio i allafall...

Nu vaknade min brutta... Got to go!

Inga kommentarer: