torsdag 22 maj 2008

Scandic Hotell Baltic tror jag de va....

JA, en ny dag då... Känner mig hoppfull om att den här dagen kommer att bli hur bra som helst. Solen skiner ju ute och humöret är på topp... Fast jag sitter nere i min bunker och skriver om Homans Utbytesteori så känns det ganska bra... Handledaren tyckte att vi skulle bygga på Analysen lite med teorianknytning, sen var vi "fit for fight"... Inte helt illa pinkat! Trodde han skulle ha BRA MYCKET MERA att klanka på... Så, i dag filar vi på det hemmifrån... Har msn kontakt med min bästaste skolkamrat Karin!


Annars hände det inte sååå mycket i går. Eller joooo... Vi bokade ju hotellrum i Sundsvall... Fick hem det där Coop Hotell erbjudandet så vi slog till! Så helgen den sista juni ska vi åka och lyxa till det, bara jag och Fredrik... Pellan skulle få vara i stugan med farmor och farfar och mys! Vi valde Sundsvall eftersom det är ganska nära hem så man hinner hem fort om det skulle hända nåt! Å så hinner man ldrig gå nere på stan när man åker dit heller, blir att man rusar omkring på Birsta. Men nu ska vi göra stan och gå på bio, käka middagar och hotellfrulle... Kanske shoppa lite! Mmmm... Nice, längtas redan! BOKA NUUUUU ANNA! Blir ju snäppet bättre om ni är med!! skulle va Attans skoj... Å då kan vi ta vår lilla premiär där, så kan grabbarna sätta sig och ta en öl, så möter vi upp dom sen??


Favvisarna!!!
Nej, nu är det dags att studera!

Inga kommentarer: