onsdag 21 maj 2008

Mamma Sussa

Har varit mycket uppsats nu, då får bloggandet ligga på is... I dag vandrar vi i mörkret eftersom vi nu skickat in vår uppsats till handledaren... Så då har jag nån minut över... Ella sover. Skulle jag oxå vilja göra... Tar på krafterna att stressa sönder på det här viset! Men snaaaaart är de här över! Snaaaaart kan jag lalla på här hemma, gå ut på alanen och sätta Pella på en filt med leksakerna medan jag dricker kaffe i morgonsolen! Ååååå... Jag ska va mammaledig! Längtar så jag håller på och går åt!

På fredag ska Pellan fotas, 6-månaders bilder... Sköj! Sen ska vi vandra på stan och leta nån liten "gift" till Fredriks släktingar från USA som vi ska träffa på måndag. Sen blire badhuset igen... Älskar att det håller på att bli en tradition och att Fredrik tycker det är lika mysigt som jag!
Sen bär det av ut till stugan, så jag håller tummarna för fint väder. Fredrik och farfar ska vara ute i skogen och ta ner träd medan jag håller Ella sällskap... Hoppas på nån långprommis och vårsol vid bryggan!!

Ne, nu ska jag passa på att borsta tänder och så... Har inte bestämt mig för om de blir kyrkis i dag eller inte... Hmmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh va mysigt med stugan, vi måste åka dit igen nån helg!!!

Måste även ses nart!

Puss gumms

/Anna