torsdag 15 maj 2008

Törnrosa sov i hundra år...

I dag är de plugg för hela slanten som gäller. Memme ville ha hjälp me svenskan och Syster med engelskan. Och nu när Ella sover så sitter jag och skriver på uppsatsen. Går ganska bra faktiskt, har skrivit lite i allafall... Men det är svårt. Har svårt att känna mig positiv till att det här ska gå vägen. Jag kör på Karins lilla mantra, DET ÄR BARA PAPPER... Då känns det lite bättre i allafall..

Ingen sol i dag heller. Bara grått och tråkigt. Inte ens katterna vill vara ute, dom ligger båda två i sängen och sussar sött... Önskar jag fick sova, eller åtminstone lägga mig på sängen och bara blunda i si sådär 3 veckor. Då skulle jag vakna och bara ha roliga saker framför mig... Mias student, Joppa slutar nian, Helena blir 18 år (SJUKT!) och sen har vi en drös roliga brölopp i sommar. Åsså vaknar jag lite lagom till sommaren kommit... Sjunger Idas sommarvisa för Pellan nu, flera ggr per dag....

Nu ska jag återgå till "Anhörigstödes utveckling i framtiden... "

Inga kommentarer: