lördag 17 maj 2008

Jag och min Linnen!

Det här kommer att vara det 100:ade inlägget i min blogg... Shittans, här har man inte legat på latsidan inte... De du A-K... Slå det om du kan! Haha...

Regnet, eller ja deprimerande nog det snöblandeade regnet, bara faller... Ingen sommarvärme här inte! Deppigt, bara att vara inne i dag me.. Ella sover dock som vanligt skönt i sin säng. Men jag har Linnen som håller mig sällskap i ett par timmar. Carina skulle i väg och jobba lite så då ville hon vara med mig och äta blåa pannkakor. Mosters pancakes är godast... :-) Hon är så rolig min Linnen för hon sjunger HELA TIDEN... Allt hon säger lixom kommer fram i sång. Så mysigt.. (fast i bland ganska tröttsamt eftersom det ALDRIG är tyst... )... Just nu får jag lyssna på Mors lilla Olle och i bland kommer en liten Blinka lilla... Så söt min söta systersdotter...

Näe, om man skulle vispa upp en pannkakssmet? En klick grädde och lite jordgubbssylt sen kanske den här tråkiga lördagen blir lite ljusare!

Inga kommentarer: