tisdag 27 januari 2009

VOFF VOFF!

Nej men fy. Här kan jag ju inte sitta. Måste bara kika in igen och kika om det hänt nåt men det har det ju IKKE. Ni suger på att ge kommentarer hörrni! Det är ju ändå över 4000 pers som kollat in och det kan väl inte bara vara Modinskan!? Nu får ni ta och skärpa till er och skriva nåt uppmuntrande i bland. Har ni bara elakt att skriva så behöver ni inte. Jag mår dåligt över saker så det räcker. Men nåt snällt bara... Kanske?

Måste bara kommentera min fina Modinskans blogginlägg i kväll! Så JÄDRANS gulligt att Milo och Fanny är kära i varandra!!!!! Så jädrans gulligt!!!

Nu så. Har jag skällt lite på er!
Bra, fint! Hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej sussidus!

Milos första förälskelse, hade väl kanske hoppats på att det skulle ta några år till kanske..haha..

Skönt att vara mammaledig igen kan jag tro??

Hoppas vi kan ses snart nog.

Pöss på er

Anonym sa...

hej hoppas de går bar med gi metoden. jag kan mejla nåra goda recept till dig nån dag.

Kram

Anonym sa...

Men du vet att jag älskar dig hur mycket som helst med !