tisdag 11 augusti 2009

Bara allmänt så...

Ja, då var jag äntligen ledig. I morgon å på torsdag... Skönt! Lite mys med sambo och barn.. LoveLy!! Sambon väntar just nu på Dani och dom ska ut och springa slingan. Ella har somnat och jag får en liten stund för mig själver.

Vi har varit på handledarutbildning i kväll. Skickade in en intresse anmälan i går och då ringde dom i dag med en avbokning så vi nappade. Skönt! Nu är det gjort och snart kan vi börja köra jag å Bejbi... Inte med Ella i bilen men syster bor bara 100 meter bort så hon kan vara där nån timme i bland så vi kan ge oss ut. Vill bara ha det gjort nu så det ska bli skönt att komma igång. Patetiskt egentligen att jag inte har tagit det än... Men det är ju så satans dyrt!!

I morgon får Bejbi besked om jobbet på monitor. Å jag håller alla tummar och tår för hans skull ( å vår skull ) Det skulle vara såååå skönt att veta att vi fixar den här förbannade krisen!!

I morgon ska även familjen Fors/Thalén samt Enberg/Kazazic komma och käka lite här. Jag försummar mina vänner men så är det när man jobbar. Ska klappa Nadja på magen och mysa!!!

Dagens tanke går till min fina Bejbi. Åååå vad jag hoppas. Det kommer värka fint i mina tummar i möra vid 13.00 tiden!! LYCKA TILL BEJBI!! Håll tummarna ni me!!

Bra, hej!

1 kommentar:

LinnaLi sa...

Håller tummarna massor!