fredag 7 augusti 2009

Just as before!

Jaha, så ska man alltså klämma in det här i planerna igen. Bloggelibloggish minsann! Jag var PÅ RIKTIGT beredd att ge upp den här å move on men jag saknade det. Saknade att skriva om helt sjuka och ointressanta saker som händer här på Norra Lången!

Jag tänker inte ge er nån värsting uppdatering om vad som hänt sen sist. Tänker bara köra på som vanligt!

I dag har vi haft en fin fin da! Jag och Pellan var lediga så vi masade oss upp på moon för lite sollapning och fika. Nadja och Neo samt Nosan och Simonen kom och höll oss sällskap. Ella är en liten fegis om man jämför med Nosan. När Nosis hoppar från bryggan har Ella problem med att ta sig över en liten springa där bryggorna går i hop. Hon vågar knappt komma upp på den med andra ord. Ja, hon är för rolig min lilla tösabit. Badat heeeela dagen har hon gjort. Efter badet på Gankamoon (som Ella säger) blev det en tripp till stan för lite "inför dagis" shopping. Vi köpte en pippi ryggsäck, ett McKinly regn/vind set samt besällde ett par addidas skor för självfallet fanns inte de vi ville ha till Ella hemma.. Så nu är plånboken lite mindre men Ellas dagis wardrobe lite större. Helt sjukt att hon börjar på måndag! HELT GALET SJUKT!!

I morgon är det jobb 7-14 som gäller sen är det maskerad på Hällan. SassaBrassa fyller 25 så hon ska ha fest!

Min tanke i dag går till Hea, jag vet att du har det jobbit och att du har ett tungt beslut att ta. Är här och lyssnar om du behöver mig!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: