tisdag 18 augusti 2009

Trött..

Har just kommit hem från jobbet. Trött! Varför går man aldrig och lägger sig i tid. Iofs jobbade jag delad tur i går så det tar ett tag att varva ner innan man kan sova sen. Känner mig i allafall sliten och är glad att jag har ledig dag i morgon. Sista veckan nu sen är jag arbetslös. Känns helt värdelöst och jag gruvar mig för att skriva in mig på af och att börja stämpla igen. Var ju sååå längesen sist så dom ska säkert bråka om en massa intyg som tar evigheter att få in.. Gruvsamt är det i allafall.. :-(

Vinkade av Hea i Leksand i söndags. Jag tror att hon kommer att trivas och om jag läser på hennes blogg så verkar hon redan ha jättekul! Håller tummarna!

Ella sover. Fredrik jobbar ( yeeay ) och jag ska nog lägga mig en snabbis på soffan jag me. Kolla på reprisen av Vänner på femman. Lessnar aldrig på den serien. :-)

Bra, Hej!

1 kommentar:

Sara sa...

Hello, kikade in på din blogg också kolla gärna in min, är lite dåligt med update just nu men jag jobbar på de.

saraerixon.blogg.se