söndag 23 augusti 2009

Ingen vidare da...

Känner mig deppig. Just nu känns det som att jag kastat tre år i sjön. Kommer man någonsin att bli klar med den där jävla uppsatsen och finns det jobb för mig där ute? Jag är så less på att ha pissig ekonomi och aldrig ha råd att unna sig själv nåt. Tittade tillex. på ett par tennisskor nu, mina är helt slut. Dom kostade 599:- och näe... Jag vill inte lägga dom pengarna på mig själv nu när jag blir arbetslös... Det är mycket mat man får för 599:-... Less som bara den... När ska det vända???

Ska i allafall upp på IKEA på lörsdag och inhandla en hylla till Ellas rum. Den är bokad och den ska hon ha! Men då bör det tilläggas att vi kollat på den hyllan i säkert 8 månader. Den kostar ioxå 600 pix och nu känner vi att den ska vi unna henne den här månaden... Sjukt!! Jag ber inte om en miljon, bara pengar så man har råd att köpa det man vill och inte bara det man verkligen behöver...

Oj, mycke klag... Är bara en sån kväll... Depp, depp depp... Å i morgon är jag arbetslös!!

Dagens tanke: GRATTIS Anna, Jonas och Ada som fått en ny familjemedlem. Välkommen till livet lille Fabian! Kram!

Inga kommentarer: