onsdag 12 augusti 2009

Todag...

Jaaaa, nu är ni bra fisnykna va? Japp, han fick jobbet... Så attans skönt! Nu känne det helt plötsligt lite ljusare ut mot hösten. :-)

I dag fick jag äntligen följa med min vackraste unge på dagis inskolning. Hon tycker att det är jättekul med dagis, alla barnen och leksaker. Vi provade vinka oxå, fast jag gick inte långt bort, bara till personalrummet. Hon brydde sig inte alls att jag gick och lekte på i sandlådan. I morgon ska jag vara med över frukost och sen ska jag lämna henne där ensam. Jag vet att hon kommer att ha superskoj men det känns i mammahjärtat!

Jag och sambon har suttit i flera timmar nu och valt ut kort som vi ska skicka in på framkallning. Det händer inte allt för ofta här hemma så det blir en del kort att kika på. Mycket på Pellan såklart. Sambon överaskade mig med en nybörjar kurs i scrapbooking på pappershuset. Tack älsakade Bejbi. Så nu måste jag leta fram kort som jag kan ta med mig.

Dagens tanke går till Simonen. Hon jobbar och jobbar och jobbar. Det är inte klokt! I dag var hon trött och det förstår jag. Så min tanke går till dig gumman. PUSS!

Bra, hej!

3 kommentarer:

LinnaLi sa...

Jättegrattis till er! Vad är det för spännande jobb han fått?

Sussa sa...

Han har fått jobb på Monitor. Sitter i datasupporten där fr.o.m måndag! :-)

Anonym sa...

grattis grattis grattis kul!!!

kram Titti