onsdag 19 augusti 2009

Mysda!

Har haft en supernajs dag. Syster och Linnen kom och käkade frukost med oss. Sen kom Albin, Clara och mamma Ylva och vi gick ner på bibblan. När vi hade lånat en hel drös böcker gick vi och köpte grass och sen stannade vi en bra stund i lekparken innan vi gick hem. Skickade hem massa kläder med Ylva som Clara ska få låna. Bl.a. en overall och ett vinterställ. Sånt som är supertråkigt att lägga ut en massa pengar på..

Nu har vi käkat och ska snart ta en prommis till syster. Det vankas plastparty och hembakad blåbärspaj. Mums!

Dagens tanke: Den skickar jag till min finaste Anna som jag saknar. Kan vi inte träffas.. Ta en date och låta Ella och Milo leka. Ella saknar honom... ! Love!!

Bra, Hej!

1 kommentar:

Petra sa...

Men va go du är! Va snällt! Jag har lagt ett bud på ett larm på tradera,så jag måste se vad det blir av det först. Men annars vill jag jätte gärna köpa ditt! 100:-!det är ju ingenting!det kan jag mer en gärna ge till sötisen! rara du. Jag hör av mig,det budas fram till 1 sep.
Kramar i massor.