torsdag 8 januari 2009

Arbetsmiljö

Såg ni min fiiiina kikka i tidningen i da! *Stolt mamsen* ;-)

Ja, nu sitter jag här och stirrar på ett word dokument. Arbetsmiljöuppgiften ska vara inne i morgon och jag har lite kvar att skriva. Har hunnit med en del i dag och hey, det ska ju faktiskt bara vara två sidor så... Det kirrar jag i möra!

Nu är Danneponken här, vi har druckit kaffe och kollat på hockey. Jag har även hunnit kika på en laddning 90210 som jag fick hem i da. Måste ju kika på den nu när jag börjat fast jag egentligen tycker att serien är ganska dålig. Jäntan min sov bara en timme i dag så vi blev ganska glada när familjen Kruse kom in på en snabbvisit så hon höll sig vaken och dessutom hade lite skoj med FannyBengBula!

I dag skickar jag en tanke till Annafisen och hennes lilla Ada som ligger i magsjuka. Finns inte mycket som är värre så jag tänker på er. Speciellt lilla Ada. Inge vidare skoj att vara sjuk när man är så liten!

Okejrå!
Bra, Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar underbara du :)