lördag 3 januari 2009

Scrappadoodle!

I dag har vi varit in till stan och shoppat lite för klapppengarna! Fredrik köpte ett väggfäste till teven och jag en massa scrapbook grejjer. Jag har ingen hobby så då tänkte jag att jag nog skulle vara ganska bra på att scrappa. Så nu mottages tips med glädje och ni kan se fram emot att kanske få se mina alster i framtiden. OM jag nu är nå duktig vill säga!

Ella har en ryslig hosta så vi handlade lite hostmedicin i dag. Blir hon inte bättre ringer jag HC på måndag så de får lyssna. Inge kul när skrotan inte är piggelin! Snorar och hostar. Men sen har hon en liten tandsing på G oxå!

Nu kom Daniel BoBenny Fubertsson så nu ska jag dricka en kopp kaffe och surra lite. Just nu myser han med Ella, han är som lixom en tipptopp gudfader han. Alltid Ella först!

Bra rå, Hej!

Inga kommentarer: