tisdag 27 januari 2009

Dagen i ord

Dagen som gått:
Vaknade vid kvart över åtta med min skrota. Konstigt det där att hon vaknar nästan samma tid varje morgon. Slår aldrig fel! Käkade frulle och myste en stund innan vi gick ner till syster. Vi var såååå sugna på att åka till Njutet och spendera lite tid med mammagruppen men Ella är fortfarande lite hängig efter öroninflamationen. Det fick bli mostermys i stället. Sen har vi varit där hela dagen. Ella somnade sött i vagnen och sov i två timmar (kors i taket). Sen bjussade syster på tacos. Jag som kör GI käkade använde salladsblad som wrap i stället för bröd. Å jag hoppas jag gjorde rätt... Sen kom bejbi och käkade han med innan vi åkte hem, badade dotter la henne. Nu sover hon sött och jag ska se Top Model! Japp, det var min de!

Dagens tanke: Ja, jag vet inte. Kanske ska den få gå till Julian. Min handledare som tar hand om c-uppsatsen. Inte för att han gjort nåt bra. Det här blir en ARG tanke. Dagens törn kanske man kan säga. Han är segast i världen och jag kommer aldrig få den här uppsatsen godkänd som han håller på! Nej, SKÄRPNING JULIAN! SÅ HÄR FÅR DET INTE GÅ TILL!

Bra, Hej!

Inga kommentarer: