söndag 25 januari 2009

Time after time

Ja, så var det söndag igen. Jag tycker det känns som om veckorna går i ultraraptid. Om det nu finns nåt sånt ord... Snabbt går det i allafall och jag hinner inte med alls. Mycket tjat om tid i den här bloggen, speciellt om att inte tid finns!

I dag har jag iallafall tillbringat mycket tid med min fina dotter. Vaknade upp i morse och såg genast att det kommit MÄNGDER med snö. Kall, vit, mjuk HÄRLIG snö! Ja, ut måste vi såklart. Är såååå arg för att mina täckbyxor är för små men jag hittade alternativ och ut kom vi. Pulkåkning med kusin Heea. Bilder på det finns på Helenas blogg som jag länklar till här till höger. Är hon inte fin min Pellan??? Ja, finare tjej får man då leta efter!! Sen blev det fika och surr med syster och storebros Hans-Erik som kom förbi. Ella sov så sött i vagnen. Hem och matlagning och nu har Pellan och daddy åkt på handboll. Så, nu har jag tid för uppgiften som måste göras! Ingen ro ingen vila minsann!

I går var vi på kalas hos MiloMan som fyller 3 ÅR i dag! Ja herreminjeda! Dagens lilla tanke går i allafall till honom! Grattis Milo! Hoppas mamma håller sig borta med tårtspaden i dag!

Annars är det väl lungt här på NorraLång! Ella har varit snuvig och äter penicilin för öroninflamation. Fredrik kan knappt prata för han är så hes, och det läre ju inte vara bättre efter han har varit och kikat på handbollen. Jag mår iallafall bra nu! Eller ja, just nu börjar jag få liiiiite träsmak i rövva och liiiiite kramp i fingrarna. Tid att sluta!

Hoppas ni njutit av snön ni med?
Bra rå. Hej!

Inga kommentarer: