torsdag 15 januari 2009

Bara en rapport om läget...

Håhåjaja.. Snart helg igen. Är det bara jag som tycker veckorna rusar i väg. I dag fick vi besök av Freddan och Hanna och bäs i magen. Hon har fått en liten bulle nu, så vacker så! Ska bli spännande att se vad det är för liten filur som ligger där inne och bökar! Nu har vi soffan full av hockeygalningar. I bland är det lite jobbigt att ha ticket kanalerna!

I morgon gör jag min sista praktikdag på Håsta. Har bakat kolapaj som jag ska bjussa på i möra! Kommer kännas konstigt att inte ha nånstans att åka på måndag men så får jag i stället vara hemma och mysa med min dotter, å det är inte illa pinkat det heller. Sen söker jag ju en massa jobb som jag hoppas jag kan få.

Dagens tanke: Min fina Simone förlorade sin farfar i natt. Tänker på dig och finns här. Vila i frid Hugo...

Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar : Mycket du som gör mig mer och mer motiverad till att jag kommer klara av att göra såna saker med för att du vet att jag kommer klara det :)