fredag 9 januari 2009

Lalalalalalong...

Mmmm, heeelg.. Känns iofs. som det inte varit annat än helg nu på slutet men det hör ändå till på nå vis att säga Mmmm... Helg! Så nu har jag gjort det. check!

Ja, så vad händer i helgen på Norra Lången då. Jo, vi får ju inneboende i form av familjen Nosan som ska bo här tills de får flytta in i sin nya fräscha lägenhet om två veckor. Ska bli så najs så och jag vet att Ella kommer ha såååå skoj med Nosan, när de inte bråkar och vill ha samma saker då såklart. På söndag är det julplundring på Folkan här i Igget så det ska vi såklart gå på. Har till och med fått med mig gubben utan vidare pust å stånk å stön. På söndag eftermiddag blire handboll för hela slanten. Gubben spelar hemmamatch så vi ska gå och klappa och tjoa på pappa såklart.

Å i kväll ska vi laga kycklingbröd och kolla på teve. Sambon har just kört i väg med pappersinsamlingen. Vi såg att vi hade grejer i insamlingen sen Ella fyllde år. Det betyder att vi hgar varit mycket lata på den fronten!

Dagens lilla tanke - Till min fiiiiina Heeea som är så go och glad jämt. Å så är hon VÄRLDENS finaste och snällaste systerdotter och bara det förtjänar ju en liten tanke i mosters blogg! Älskar dej gumsan min!

Nu ska jag skriva CV, jobb som ska sökas!
Bra, hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar :
Okej okej, men du får väl höra av dig om det blir några ändringar då :)
Så då kommer jag inte förbi imorgon bitti då ? :P
Kram Kram

Sarah - Mamma till Hampus och Novalii sa...

Å tack så mycket! Jadu, har inte lagt ner mycket själv på den. är inte så haj på de egentligen. Det mesta är fusk ;) På http://www.pyzam.com/bloggertemplates finns det fina bakgrunder. Där har jag tagit min.. Står även hur man gör där för att få den på sin sida. Å bilderna fixar jag lite i photoshop som jag sen laddar upp på sidan. I menyn ovanför där inlägget skrivs.

Självklart. Hampan är paxad ;)

Är ni fortfarande på kyrkis?
Vi kommer upp den 28:e å stannar till 9:e feb. tänkte passa på att besöka kyrkis så mycket vi hinner och hoppas att det fortfarande är nån man känner igen där ;)

kram kram