måndag 5 januari 2009

Bara min da!

Dagen har känts sanslöst lång, för ovanlighetens skull. Har hunnit med en hel massa saker... Varit hos syster och surrat, lagat en god middag, lekt en massa med Ella, tagit en prommis med Ella i pulkan (pappa drar jättefort och det gillar ungen min), badat och myst, kollat på film. Ja, massa mys å massa skoj. I morgon är sambon ledig så heeeela familjen - Pettson åker till Söderhamn och badat. Farmor ville oxå hänga på! Sen är det middag hos Farmor och Farfar på eftemiddagen och plugg på kvällen som gäller. Ja, nu vet ni alla vad som händer på Norra Lång i möra!

Sambon inbillar sig att han ska orka sitta uppe och kolla på hockey i kväll, nån juniorfinal tror jag det va.. Jag säger Lycka till för jag ska sova. Ska bara skicka dagens lilla tanke till Nosan som åkt på magsjuka!! UffaBuffa, som om det inte räkte med öroninflamation! Hoppas du kryar på dig snart bummsan! (Dagens ros har nu officiellt ändrats till dagens tanke, gillar det bättre... :-) )

Gnatt, Hej!

Inga kommentarer: