tisdag 16 september 2008

Bullmorsan

Åhoja... Nu har bullmamma bakat bullar, både med kanel och vaniljbullar. Slängde i hop en äppelkaka med havretäcke oxå... Haha.. Låter som värsta superbruden, slängde i hop... :-) Då ska ni veta att jag även gjorde potatisplättar av pärmosen som vi åt i går... Matlåda till gubben och till lillhjärtat... Jag sa ju de, bullmamma!! Hehe..

Helena har varit här och lekt med mig i kväll. Tror hon är på G hem nu men jag vet inte... Ella somnade utan knussel. Gav henne lite alvedon innan, Ing-Gerd på BVC sa att man kunde göra det om tänderna spökade så dom hade ont. Hoppas nu att hon sover i natt. Jag orkar inte bråka med henne på nätterna så då tar jag upp henne i stället. Jag är värdelös, vet det. Å jag vet att jag kommer få lida för det senare. Men jag orkar inte bry mig om vad ni tycker. Jag gör på mitt vis för det är det bästa viset!!

Ja. Nu har jag gjort mitt för i da!

Inga kommentarer: