lördag 20 september 2008

PiNiA cOlAdA

Jag är i behov av semester. På fredag åker svärmor och svärfar till Grekland och jag önskar att jag fick komma med... Hur nice skulle det inte bara att slappa på en strand och äta färsk frukt i solen. Ta en drink på ballen och njuta av ljumma kvällar... Shit, sommaren är precis över och jag längtar efter värme. Ne, om jag ska vara ärlig är det mest att komma bort som lockar. Slippa disk och tvätt i bara en vecka!! ÅÅååå Bibbi, ta oss med!!

Men nej då.. Jag får nog nöja mig med att kika i taxfree katalogen.

Nu ska jag och sambon dricka en varsin öl. I ugnen har vi focaciabröd ( Jag vet inte hur det stavas heller... ) med olivolja och rosmarin. Mumma...

Inte så illa pinkat att vara hemma heller antar jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är en till som gärna skulle vilja sticka iväg och bara slappa på en strand och äta god mat på kvällarna, min "plastpappa" och min mamma är iväg till marbella och tittar på lägenhet, så jag håller tummar och tår på att han köper den lägenheten...så man kan sticka lite då och då utan att det behöver svida allt för mycket i plånboken:)