torsdag 11 september 2008

iDoL

Kom just hem efter att ha spenderat nån timme med syster och hennes två (av tre) fina döttrar... Vi har käkat cheseecake och druckit kaffe och kikat på Idol. Det tjatas en massa om att jag ska söka men IKKE... Jag kan absolut inte sjunga så bra och dessutom har jag senskräck utan dess like. Tackade ju nej till att sjunga på en av mina bästaste vänners bröllop på grund av detta så varför skulle jag ställa upp på en idol-audition? Nehepp ni! Tacka vet jag att vråla Linblomman och Love me tender i duschen, som vanliga människor.

Har kikat på lägenhet i dag. Nej, jag ska inte flytta. Är mina fina vänner i Gefle som skall förgylla vår tillvaro med sin närvaro. Fin lägenhet men det saknades massa viktiga finesser så vi letar vidare. Hojta om ni vet nån lägenhet i Hudik/Igge området.

Nu- Project som jag laddat hem.. Nice!

1 kommentar:

Linda sa...

Men du sjunger ju jättebra! Du borde inte vara så blygsam! :)