måndag 15 september 2008

Morgonstund...

Ja, måndag igen. Helgerna går så fort och den här veckan kommer kvällarna spenderas utan Bejbi. Han jobbar eftermiddag. Men vi har ganska mycket planerat jag och Ella. Vi ska på f-grupp i morgon, och på torsdag ska jag klippa mig hos bästaste Nadja. Så den här veckan kommer på nåt konstigt sätt gå den med...

Morgonen har spenderats med Ella och gänget i Rix morronzoo. Har inte lyssnat på dem sen jag slutade jobba i Njutånger, där hade vi radion på på mornarna. Men nu när jag lyssnar på radio i köket är det faktiskt oftast P4 som står på. Lyssnar på Radio Gävleborg jag... Haha. Ja, jag är så gammal... :-) Men i dag var de skoj att kika på Titti och Gert. Å Roger är ganska söt han oxå ju.

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och torka min dotters snoriga näsa. Det kommer bubblor ur den... Lillstrutta... Mamma ÄLSKAR!!!

Inga kommentarer: