måndag 29 september 2008

jeppsi..

Ja, inte alltid man sitter mellan två hunkar. Jag pratar om Fredrik och min fina kusin/Ellas gudfar BoDaniel. Vi har fikat lite mackor och kikat på teve. Ella sover så sött så i sin säng!

Helgen då. Ja, den har varit super. Ella sov hos faster Anna och Micke i fredags så mams och paps kunde gå på inflyttningsferre hos Daniel. Kvällen blev ändock tidig eftersom jag inte direkt är känd för att partaja. Inge vidare duktig på det jag! lördagen var lugn. Vi längtade mest efter Ella som inte kom hem förens efter fyra eftersom Anna och Micke ville ha med henne på fotboll. Vi bjöd hem storastyster med familj på lite snacks och spelkväll. Det var nice! Söndagen spenderade jag med syster, mamma och systers svärmor Solwig i Sundsvall. Vi shoppade och hade det bra. Blev såklart lite kläder till Ella.

Nu ska jag mysa med mina grabbs. Som sagt, inte ofta man är så bortskämd så man får rå om två fina grabbar!!

Bra rå...

Inga kommentarer: