onsdag 17 september 2008

Min vardag

Jahapp, så var denna dag snart över... Har inte haft så mycket på agendan i dag. Var på kyrkis i morse och lekte med barnen och mammorna. Var faktiskt tre pappor där i dag me! Det hör inte till vanligheterna. Bakade havremuffins och syster med sambo och två barn kom och fikade. Sen har jag och Hea kollat på Idol och ätit poppcorn. Var lite läskigt att poppa dom. Helt plötsligt började micron blixtra. Shit! Bara att stänga av den och dra ut kontakten. Sen värmde jag Ellas välling i vattenbad på spisen... I morgon ska vi in på elgiganten och köpa ny kan jag tala om.

Ska ner och hänga lite tvätt nu sen krypa till kojs. Har läst ut hela Virginia Andrew serien så nu vet jag inte vad jag ska läsa när jag går och lägger mig. Men först ska jag kika på "Girls on the playboy manchion" ( Hur stavas det tro??) Där bakar man minsan kakor som är formade som penisar... Ja, jämfört med dessa brudar är min vadag ganska tråkig. Men å andra sidan har de och kommer aldrig att få en lika bra Ella som jag har! Så jag klagar inte!!!

Stort Grattis till Karin som fyller år i da!!
GRATTIS!!!

Bye

Inga kommentarer: