torsdag 25 september 2008

Jobb

WIIII... I kväll ska jag jobba. Såååå kul! Inte att vara i från Snutt såklart, men för att jag spar mammadagar och för att jag tjänar kosing. Blev bara 4 timmar i kväll but still!! Kan ju kolla i tidboken efter fler dar... Så, nu är Sussa nöjd!

I går var vi i Söderhamn och hälsade på Emelie och Miche. De bodde i en söt liten tvåa med egen uteplats. Jättefint. Vi var i lekparken me Pellan och där hade dom en toppen bra bäsgunga som Ella satt som gjuten i. En sån skulle man ha. Gissa om Ella tyckte det var skoj att gunga i den och slippa däck gungorna här på lekparken. Bäsgungan vi har hängt upp på gården går lite snett men den gillar hon me... Nu sitter hon och leker på golvet. Så duktig så min tjej...

Var meningen att vi skulle luncha med Simonen i dag men sambon hittade inte sin pluska ( som jag hade haft ) så jag fick ju snällt ge honom min så han fick nå mat i magen i dag... Så tyvärr, inge lunch me Simonen... Jag och Ella ska ta en prommis ner på byn i stället och hämta ut hennes hostmedicin på apoteket och handla lite. Ja, Helena kom med sambons plånbok så nu har jag hans kort. Vi hade glömt den i hennes väska i går...

Nu sa jag kolla ww.lg.se

Inga kommentarer: