lördag 13 september 2008

Surfing

Huset är tyst för i dag. Bara jag och surret från datorn som hörs... Jag har snart smällt i mig en 100 g chokladkaka, och dricker cola. Jag har det helt enkelt ganska mysigt på egen hand. Bejbi var så trött så han gick och la sig för en halvtimme sen, jag orkar nog vara uppe en stund till.

Dagen har varit bra. Vi har poat på tomten och stått i. Har en del kvar som ska fixas i morgon men det tar vi då. Vore så skönt att hösta klart nu innan måndag så man vet att man är redo lixom... Annars är ju både jag och sambon experter på att skjuta saker och ting på framtiden. Sambon är snäppet värre än mig dock. Han gör upp planer och skriver listor men sen blir det (oftast) inte mer.

Jahapp.. Vad ska man mer skriva då? Har suttit och kikat på www.vipfoto.se där det finns ett helt album med bilder från bästaste Tanjas bröllop. Vill ni se den vackraste bruden på denna jord så föreslår jag att ni kikar in där... :-) Annars har jag surfat på familjeliv.se och på facebook.com. Nu har jag inga mer sidor att kika in på? Kanske kolla mailen en snabbis. Eller nätshoppa. Det är jag duktig på. Gör som Åsa. Lägger ner en massa varor i korgen men sen blir det inget mer. Man kanske kan säga att jag Önskeshoppar.

Nu loggade Fru Modin in på msn. Om jag skriver HEJ ANNA här kanske hon läser och skriver hej till mig!? HEJ ANNA!!!

Och ni andra? HEJ DÅ!

1 kommentar:

Anonym sa...

HÄJ bästaste Sussa!!!!