tisdag 9 september 2008

Jahapp..

Inte lätt att skriva inlägg när man har en trött unge som drar i en, men jag ska försöka...

Här är allt lugna puckar.. Ella är ganska snorig och gnällig men annars är allt finemang. Marknan har kommit och gått, lika som sommaren. Här regnar det i massor och poolen som vi tömde i går/natt fylls sakta på igen.. Måste göra en kraft ansträngning och ta tag i den i dag. Om det slutar regna vill säga! Åsa med barn skulle komma och leka med oss i dag och i kväll skulle Bejbi ta med Pellan på träningen så mamms får städa. I morgon kommer mammagruppen på Me&I party så då måste ju kåken vara i tipptopp skick! Bakas Cheescake ska de göras med...

Marknan ja. Inge vidare kul utan Bejbi . Jag lämnade Ella hos farmor och farfar och gick ett varv på egen hand. Blev det vanliga. Coccosbollar och nån chips påse... Mer smak, minde fett stod det på påsen... Jaja... Det tror jag IKKE på... Men smarriga e dom!

Nu ska jag mysa med min trötta tjej. Sen ska jag klä på mig... It´s a new day!

Försöker som Anna... Kan inte ni som läser skriva HEJ så jag vet om det är dags att lägga ner bloggen?? Så glad jag skulle bli!

Tja´rå!

8 kommentarer:

Sara - litetarkiv.blogg.se sa...

HEEEEEEEEEEEEJ!! Pussa Ella från mig.

Anonym sa...

Jag säger hej, men du vet ju att jag är en trogen läsare ;)

Anonym sa...

HEEEEEJ!!!!!!! Älskade pussa!

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

hej
kage page

Charlotte sa...

Hej Sussa :)

Anonym sa...

Nej lägg inte ner den. jag läser ju. ser dig sällan ut på msn...

kram din barndoms vän Marléne

Anonym sa...

Ha kvar den här du så du inte blir helt rastlös på dagarna älskling... ;)