fredag 28 mars 2008

Dubbelt upp...

blev det där nere... Råkade trycka två ggr tyvärr... Men men...

Lugna gatan har det varit här i dag. Magnus och Tobbe har bunkrat upp nere i källaren framför x-box spelen, jag har donat lite och myst med Pellan. Hon sover nu. I dag fick hon smaka brocoli pure, det var mycket godare än Majs och potatis pure. Smaskade som bara den. Min fina unge, vad jag älskar dig! Låg och pratade med älskade i går om hur ont det gör i hjärtat när jag tänker på allt ont som finns i världen utanför. Allt som jag inte kan skydda henne i från, som miljön och alla skjukdommar som sprids. Tänk att min lilla älskade unge kommer få sitt hjärta krossat någon gång. Fy... Jag bävar för den dagen, mamma kommer vara lika lessen som sin lilla Pellan.

Men i dag mår vi alla bra. Tänker på lilla Fanny som åkt på magsjuka igen. Lilla gumsan, hon har sån otur. Hoppas hon kryar på sig! Bidde alltså inge Gävle i helgen, A-K kunde inte komma så då sköt vi upp hela baletten. Så nu får vi hitta på nåt annat i helgen då. Kanske vi ska åka ut till Åsa med familj i Arnöviken. Ta en långprommis. Ante sa att han skulle åka lite fyrhjuling så då kan Fredrik och han leka i från sig med Fabbe så tar vi brudar en låååång prommis. Vi får hoppas på bra väder bara...

Ska ta och ringa Åsa nu och höra om dom planderat nåt...

Inga kommentarer: