torsdag 20 mars 2008

Kom på att jag skulle vilja vara så ambitiös att jag skrev drömdagbok. Karin som jag pluggar med har skrivit ner sina drömmar i flera år, skitkul ju! Men jag vet hur jag funkar. Det är ett under att jag skriver bloggen så flitigt! Skrivit dagbok har jag gjort hela mitt liv, men när jag träffade Fredrik blev inläggen kortare och det blev långt mellan gångerna jag skrev. Konstigt med tanke på att jag för första ggn någonsin hade nåt att skriva om. Men jag skrev på lunar, det räckte...

Nu har jag bara bloggen och en liten dagbok där jag skriver om Ella och hur hon utvecklas på familjeliv.se

Det är snö ute, i massor... Va?? Varför?? Jag orkar inte skotta.. Och inte är det kul att gå med vagnen heller.. Snö?? Det är mysigt i december men i mars är det bara överfölödigt...

Snart kommer systerdotter med kompis för jag ska fixa i ordning dom inför en gymnasiefest... Bjussa på kycklingpaj me.. Mumma..

Inga kommentarer: