torsdag 27 mars 2008

Solen är min vän


Solen skiner ute. Då mår jag sååå bra... Vill slå upp altandörren på vid gavel och vädra ut vinterns torra luft som hänger sig kvar här inne... Men Pellan ligger på golvet och leker med fjärilen så de går inte, då skulle min fina unge frysa så hemskt...


Sovit som en stock har vi alla gjort i natt... Pellan sov rätt igenom och vaknade inte före kl 4, toppen bra ju.. Mammas skitunge.


I kväll kommer kusinerna Magnus och Tobias hit och ska sova över. Påsklov för hela slanten, så då ville dom komma hit och spela x-box. Så vi ska laga lite mysmat och kanske baka en kladdkaka och ha lite fest när dom kommer och hälsar på.


Sen blire partaj hos Simonen i helgen me, har jag sagt de? Syster hade ringt till Nadja för att boka klipptid men hon hade magsuka, så jag antar att de blir jag, Simonen och A-K... Ska jag var i från min lilla skruttunge hela natten... Bävar, men de ska gå bra... Hon är ju hemma med pappsen så de går no toppen...


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en solruta med skinka och gurka.. Gottigottgott!



Lämnar er med en bild på mina vänner, de bästa man kan ha här i livet... Å visst är dom toppenfina, heeeela bunten... Är glad att ni finns brudar!!

Inga kommentarer: