lördag 15 mars 2008

Frågesport...

1. VAD HETER DU?
Susanne "Sussa" Furuström

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
VH1, Boyband Weekend. Westlife just nu...

4.VAD GJORDE DU IGÅR?
Fikade med Kusse Daniel, middag hos Anna och Micke och sen kortspel

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Två pepparkakor till kaffet

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Molnigt och lite flingor som svävar...

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Syster Carina, om man bortser från medelandet jag pratade in på Kusin D´s mobbe nyss!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Smilet... :-) & utstrålningen!

9. Var hittade du frågorna?
Kusin A skickade dom till mig via mail. Så jag la dom här i stället... Tack Kusin A!!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Toppen bra. Fick sovmorgon!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK
Loka Citron

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
SPRIT!

13. FAVORITSPORT?
Måste väl svara handboll då... Hehe...

14. HÅRFÄRG?
Mellanblond

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång en sommarkväll... UNDERBART!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
John-Erik 40
Carina 38
Hans-Erik 35


18. FAVORITMÅNAD?
Augusti-September

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Den där med Will Smith när han är ensam... Kommer inte ihåg vad den heter...

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag

22. FAVORITHOBBY
Umgås med familj och vänner, nätshopping och läsa en bra bok!

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, absolut..

24. FAVORITLÅT(ar)?
Ååå massor... Kommer inte på en endaste... Men jag gillar Leona Lewis nya skiva...

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar... Men mest gillar jag hösten...

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Gos!! Alltså båda!

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Eftersom detta inte är ett mail så kommer jag inte att skicka.. Men kopiera gärna och lägg på din blogg vettja!!

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Se ovan!!

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Se Ovan!! Hehe...

32. HUR BOR DU?
I vårt underbara hus I Igget... Med sambo och underbara dottern och två katter, Linus och Pettson.

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu är det mest studentlitteratur. Annars älskar jag självbiogafier & Verklighetsbaserade böcker. Läste senaste Ego girl Av Carolina Gynning.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Bärbar dat0r så jag har ingen...

35. FAVORITSPEL?
Brädspel: TP
Dataspel: Sims
Tevespel: Singstar
Kortspel: Chicago

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Hahaha.. Näpp... Vem kan de??

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Vilken fråga! Har aldrig försökt!

38. ÄR DU ROMANTISK?
Japp.. Hopplöst.. Fast romantik på ett annorlunda sätt...

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Har aldrig varit lyckligare..

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Ingen alls...

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Hjälpa min bästaste A-K att röja på sin tomt inför husbygget, sen kommer svärfar och ska hjälpa oss med fondväggen i Pellans rum. Sen hoppas jag på mys...

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
15.06

43. Vad skulle du önska dig?
Sååå mycket... Önskar jag hade pengar så jag kunde unna min familj och mina vänner en mysig resa... Eller att min familj och mina vänner är lyckliga och friska... MASSOR som sagt var!!

Jaja... Nu har jag ju inte ALLS pluggat... Nedrans Anki som skickar en massa skojsigt på mailen!!!

Inga kommentarer: