torsdag 27 mars 2008

Ännu en gång, bara om mig..

Vad heter du: Sussa
Ålder: 27
Längd: 172
Vikt: Alldeles för mycket...
Jag kommer från: Glada Hudik
Jag bor: Glada Igget
Drömvikt: 65-70 kanske...
Hårfärg: Ljusbrunt kanske..
Ögonfärg: Grå/blå
Kroppsdel jag tycker bäst om på mig själv: Har helt ok smalben...
Kroppsdel jag tycker bäst om på andra könet: Leendet, händerna och ögonen...
Jag sover: Om natten
Om jag vore en färg: Haha... Vilken fråga... Svart och dyster kanske... Grubblare!
Jag har kysst: Några...
Bästa plats på jorden: Hos min sambo och min dotter...
Pluggar och vill bli: Sociologi, vill bli sociolog
På min fritid: Umgås med min familj, med mina vänner och läser kurslitteratur
Vill: Ta tag i mitt liv...
Om sex månader: Har jag en dotter som är stora tjejen, är färdigutbildad och kanske ligger på stranden...
Jag samlar på: minnen
Min värsta ovana: Att jag biter på naglarna...
Min bästa ovana: Trodde alla ovanor var dåliga??

Favorit:
..man: Fredrik
..kvinna: Mor. lila mor...
..syssla: Bara va..
..sprit: Har ingen favvis direkt...
..färdmedel: Bil
..skiva just nu: Ingen aning... Lyssnar mest på radio...
..regissör: Vet ikke de heller...
..tv-program: DH och Ugly Betty

Social eller antisocial: Jag är nog ganska antisocial...
Killar eller tjejer: Det beror väl på lite?
Randigt eller rutigt: Randigt!
Färgat hår eller naturligt: Färgat

Beroende av: Ella
Hur mycket smink använder du dagligen: Nästan inget alls... Om jag inte ska i väg på spännande äventyr till högskolan då... Haha..
Ätit idag: Bara frukost än så länge
Dagens klädsel: Mjukis byxor och svart tröja
Glädje just nu: Pellan såklart, den finaste...
Irritation just nu: Massa tvätt...
Senaste låt du hörde: Introt till The O.C på teven...
Senaste inköp: Kläder till Pellan... MASSOR!
Vilka hårfärger har du haft: Rosa, Lila ( I ungdommens glada dagar) Blonderat och rött...
Brukar du äta frukost: Ja... fast det brukar dröja lite länge .. Först kaffe...

Vad gör du på vardagarna: Pluggar, städar och leker med Pellan...
Vad gör du om helgerna: Myser med sambo och barn...
Gillar du att få uppmärksamhet: Nope
Husdjur: Katterna Pettson och Linus
Hur är ditt hår: Tjockt och lockigt...
Brukar du bädda sängen: Nästan alltid
Har du mest skivor eller filmer: Sålde alla skivorna på loppis så nu har jag mer filmer...
Favoritaffär: H&M, Indiska, Ikea, Lindex
Vad har du på väggarna: Inte mycket just nu... Har inte köpt tavlor till vardagsrummet än...
Hur många timmar sover du på en natt: 6-8 kanske..
Beskriv dig själv med tre ord: Grubblare, orolig men snäll

Vem betyder mest för dig: Min Pella
Föredrar du att vara singel: Nope
Är du singel: Nej
Är du nöjd med dig själv: Nej, ikke..
Hur mår du just nu:Sådär faktiskt.
Senaste program du såg på: The O.C går nu..
Senaste film: Vet inte.. Nån på teve...
Vad var det senaste du sa: Hej... Sambon kom hem nu...
Hur ofta tvättar du ansiktet: 1-2 ggr om dagen
Vem vet mest om dig: Fredrik
Vad har du i ditt fönster: Blommor och lampor

Hur dags gick du och la dig igår: Hm, halv elva kanske...
Och klev upp idag: 07.50 vaknade min fina Pella
Vad behöver du mest just nu: Mat, börjar bli hungrig nu.
Vem behöver du mest just nu: Pellan och Fredrik...
Har du fler kort på dig själv än vänner:Nej, finns inte många kort på mig...
Har du bra minne: Ja, det har jag faktiskt...
För eller emot plastikoperationer: Folk får göra som de vill...
Vad ska du göra ikväll: Mina syskonbarn kommer så vi ska mysa..
Svårt eller lätt för att sitta still: Hahaha... Kan inte sitta still... Alltid nåt som rör sig!
Brukar du se ner på andra människor: Nej... Man ska inte kasta sten i glashus... Haha..

Är det slut nu: Japp... Äntligen... Det här var ju jobbigt ju...

Inga kommentarer: