torsdag 27 mars 2008

Kladdis och kaffe



I kväll är de Per Morberg, han är ju husguden här hos oss.. Och nu har vi bjudit hem Nadja och Peter på middag nästa helg så vad passar bättre än lite inspiration av Per... Han är sååå bra!!

Kaffebryggaren är fixad, Japp... Har man en proffsig syrra eller vad?? Hon kom hit och fixade den med sina proffsiga knep... Tack kära syster, vad vore jag utan dig?

Har haft storbak här, 3 plåtar hemlagad piza. Himlans gott kan jag lova. Syster och barnen kom, sen kom mina två brorssöner och ville käka. Bror med sambo stannade de med och käkade och Memme fick hem en matlåda. Så i dag har vi utfodrat halva Igge och en liten del av Mössön.

Bjudna på ytterligare ett brölopp i sommar, skoj. Men gud va vuxen man känner sig när folk börjar gifta sig och dona. Kul i allafall.. Nu är de tre bröllop... Betyder de 3 nya klänningar?? Ja, de tror jag... Har hittat här på http://www.gojane.com/. Men jag vet inte om vi vågar handla där... Har en hel del lite finare klänningar, men jag är rädd att de stoppas i tullen och att vi får betala en mindre förmögenhet för att få hem dom.. Ska diskutera med min sambo...

Dax för påtår... En liten skvätt till.. Haha..












Inga kommentarer: