torsdag 13 mars 2008

Jag är USEL!!

Visste väl egentligen att BLOGGA inte var min grej... Haha... Har ju en massa annat för mig som är mycket skojjigare... Leker med min dotter och städar mitt hus! Nej, hua... Jag måste skärpa mig! Annars kan jag ju bara lägga ner ju!!

Lång tid har passerat, Ella är nu 3 1/2 månad och bara växer och utvecklas hela tiden! Sååå otroligt mysigt att vara med henne...

Jag har hittat en shopping gen som jag inte visste jag hade... Nätshoppoholic... Just nu spanar jag på reor... Sååå sugen på en Elodi details åkpåse till Skruttan min... Jag menar HALLÅÅÅÅ kolla in den här fiiiina!!

http://www.barnlycka.se/product.asp?product=1386&sub=96&page=1

Vem vill inte ha den???

Men ikke.. Vi har bokat en resa till Turkiet i oktober så nu får jag inte nätshoppa... Sambon har sagt No, No, No!! Bäst att lyssna... Men jag ska flörta lite med min mammsen...

Nu!?!? Jao... Sängen kanske..
//Sussa

1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj!
visst är de fina?
vad härligt att åka till tukiet, vi var där i höstas med vår lilleman- det var så mysigt!
kram Malin
barnlycka.se