tisdag 25 mars 2008

Kek...

Har varit och storhandlat, massa mat.. Käkade precis en solruta, sånt där bröd som ska vara mjukt fast det är hårt.. Mitt var hårt. Men gott! Pellan var hemma med moster och Linnen, skönare att ligga nakenfis på golvet hos moster än att sitta i en tråkig kundvagn på coop..

Var meningen att vi skulle på IKEA i morgon men nu blev det inte så... Sambon ska ju alltid strula till de så nu skiter vi i det i morgon... Ska i allafall på föreläsning och Pellan ska få följa med. Klassisarna ville träffa min fina skrutta... Hon är sååå jädrans söt och snäll... Kan inte tänka mig att det finns snällare unge än min... Haha... Men så tycker väl alla mammor...

Nu går sambon och sover, jag ska nog kolla läget en liiiten stund till.. Systers Kenth fyller 35 nästa vecka så här ska nätshoppas nåt skojsigt! Tips nån???

Inga kommentarer: