måndag 31 mars 2008

Slut i luvan!

Jävla skit SPSS uppgift.. Är helt slut efter dagen i Gävle, fattar ju inte vad det ör vi ska göra och vad dom vill att vi ska komma fram till... Men nu har jag mina förhoppningar på Micke, han kommer förhoppningsvis kunna hjälpa oss... *Häller tummarna*

I natt sov min skrutta som en liten stock. Somnade kvart över åtta och vaknade halv 9 i morse. Jag var upp flera ggr för att se så att hon andades och kolla om hon vaknat, men Ikke... Inte en endaste gång vaknade hon. Saknade henne i morse när hon inte låg i vår säng. Känns som om min lilla lilla flikka snart inte är så liten längre. Kommer såklart att sakna den här tiden men samtidigt ser jag fram emot att se henne växa. Man ser hela tiden nu hur hon utvecklas och lär sig nya saker. En sak som jag lärt mig är att hon är kittlig som bara den. Hon skrattar som bara den när man nyper henne i låret. Och hon älskar att kika på sin egen spegelbild.. Såklart hon gör de, hon är ju vacker som få...

Nu måste jag nog borsta mina tänder och krypa till kojs... Vi passar mammas hund Nicke i natt... Han är lite olycklig nu... Tycker inte om mina katter och så känner han sig nog lite bortkommen.. Så jag måste gosa lite... Puppy eyesén håller på att ta kål på mig.. ;-)

Glad är jag iallafall... Så kul att vi fått lite kontakt igen!

Inga kommentarer: