onsdag 26 mars 2008

Trötter...

Man blir lite halvseg efter en heldag på stan. Telebild föreläsning om kvalitativa forsknings ansatser, sen stan för lite Ella shopping. Bidde en pyjamas, mössa, strumpbyxor me moln, en tunika och strumpor på lindex. Moster köpte en supersöt body till Pellan me... Snälla moster... :-) Sen gick vi på Illbattingar där overallen som jag ville ha när Pellan låg i magen var nedsatt... Bidde en sån me... SÅÅÅÅÅ FIN!! Har ju tjatat om den overallen i nästan fyra månader nu så den förtjänade jag väl?? Sen nån vanlig enkel vit body på Kappahl.. Så nu har jag fyllt shopping genen till bredden för ett tag ... Haha.. Fick ju en jättesöt tunika med byssor och söta strumpor av mina kära klassosar oxå.. Tack snälla ni!!

Nog om de nu... Som sagt, jag är trött...

Orkar inte skriva mer i dag.. Nästa dag kanske..

Inga kommentarer: