lördag 29 mars 2008

Fruktansvärt trötter...

Å va jag vill lägga mig på kudden igen och baaara somna.. Ella vaknade halv sex, låg och pratade, sprattlade och klämde på katten som kom och la sig vid huvudkudden när han hörde att vi vaknade till liv. Inte ville hon somna om heller. Mams försökte ett tag men halv sju klev vi upp. Nu sover hon här på soffan, japp... NU går de bra minsann... :-) Men jag får försöka hålla mig vaken.

I natt blire sommar igen då? FRAM med utemöblerna... Shittans va fort tiden går alltså. Nu är det snart sommar igen. Jag kommer nog aldrig sluta förundras över hur snabbt tiden går.

I går var vi med Anna och Retarded. Milo me såklart... Han är såååå söt. Finare liten kille får man leta efter. Blev aldeles gråtmild när jag läste Annas blogg om hur han väst fram ett svagt Äs dig när han somnat i soffan... Läs själva vettja... www.annamodin.blogg.se ( Hoppas det är okej att jag länkar till dig gums!)

Ne, en kopp kaffe till. Sen ska jag väcka sambon och peta i mig lite frulle. Ska ju till Arnöviken i dag och leka med Åsa med familj. Men i kväll ska vi baaaaaara vaaaaara hemma.. Inge fläng! Bara hemma mys!!!

Inga kommentarer: