onsdag 30 juli 2008

Always look on the bright side of life...

Näe, jag ska inte vara så negativ... Nu är det slut med det... Jag ska vara glad!

Fredrik gick precis och la sig. Jag har Sussa-tajm... Snart börjar Projekt (Som jag iof. har laddat hem och tjuvat på) och jag har köpt godis och Soda Streamat lite vatten. Sussa-tajm... ÅÅåååå va skönt!

I morgon åker min syster med familia till Leksand Sommarland. Jag är bra sugen på att åka med jag oxå men min lilla skruttetös har inte så mycket ut av det än. Om några år, då ska vi ut i sommarsverige med vår tösabit. Längtar!! Jag vill visa henne så mycket, leka med henne och busa! Jag vill se henne le och skratta när vi åker karusell på Gröna Lund eller spanar på Girafferna på Kolmården. Jag vill höra henne tjata: Är vi framme snart? och jag vill stanna på vägen med masäck bestående av äggmacka... Lika som min mamma hade med sig. Trots att det bara tog en å en halv timme att åka till furuvik, Gävle så skulle det stannas och fikas. Ååå vad jag älskade det när jag var liten. Det stoppet var nästan lika viktigt som resten av resan, men bara nästan...

Nu ska jag njuta av mitt mörka hus, av godisskålen och den nya utmaningen på Projekt.. Vill ni veta vem som vinner?? Neee, det håller jag för mig själv... :-)

Puss så länge!

Inga kommentarer: