fredag 18 juli 2008

HaPpY tImEs!!

Solen skiner ute och jag känner mig piggelin och utvildad. Har kaffet i handen och en gladskit Ella på golvet. Hon ålar omkring som en liten toka, inte vill hon sitta i gåstolen nu inte... Måste få ligga på golvet så jag kan lära mig mamms!! I bland ställer hon sig i "krypställning" och svajjar en stund men bestämmer sig sen för att pla i stället... Mammas lilla tjejen... I dag har hon en klänning i stlk 74! Stora damen...

I dag är det för övrigt full rulle. Ska ner och handla inför middagen med familjen Kruse i kväll. Sen ska vi ner till Bejbis kusin vitamin som har öppet hus i dag. Hon fyller 40! GRATTIS MARIE! Sen hem och laga mat inför kvällen... Jag passar på att be om ursäkt till familien Kruse för vårt ostädade och stökiga hus! Hinner inte med mig...

Fick GLADA NYHETER i går... Japp!!!! Sååååå kul!!! Vet inte om jag får skrika ut det på nätet! Så jag håller det för mig själv! MEn ååååååå SÅ GLAD jag blev!! Puss på er!!!

Nu hör jag hur "ungen min" ligger på golvet och tar i! Bajsingtajm! Ser så rolig ut när hon ligger där och trycker... Haha... Ja, tänk vad små saker kan göra en glad nu för tiden!!

Inga kommentarer: