söndag 6 juli 2008

Kärleksförklaring följer... Igen...

Helgen har varit underbar på alla sätt och vis. Hela familjen var här i går och käkade lite buffé som jag stått och lagat under veckan. Synd bara på det AP tråkiga vädret... Vi hann äta middag ute men kaffet var det bara att packa sig in och dricka för att undkomma regnet... Men men, finns hjärterum dinns stjärterum... *L*

I dag har jag och sambon lallat på här hemma. Satt upp lite tavlor i Pellans rum, städat ur skrubben i hallen och använder den numera som sorterings utrymme för papper och glas o.s.v. Har gått igenom alla mina skolböcker, jisses amalia vad jag har lagt ut päningar på dessa TRÖK böcker. Skulle sälja hela bunten om jag hade tid och enegri över... Men icke.

I går gifte sig en av mina ungdomskärlekar. Linda. Hon och jag har glitit i från varandra och det är nåt som skaver i mitt hjärta. Hon betydde så mycket för mig en gång, och jag hoppas jag gjorde det för henne med. Men nåt hände, jag vet inte vad och jag kommer aldrig att få veta heller. Hon var den där ljuspunkten i min tillvaro och jag kommer nog aldrig komma över sättet allt slutade på... Jag trodde vi skulle vara friends 4-ever men så blev det inte och i går gifte hon sig! Jag hoppas hon hade ett fint bröllop, hon var nog den vackraste bruden i hela Norge. Vet inte om hon läser min blogg... Men om hon gör det passar jag på att skriva GRATTIS på den stora dagen min vän! Jag saknar dig.

Nu, dags att kolla så att ungen min sover sött i sin säng, utfodra mina bästaste kissemurrar sen krypa till kojs. Hoppas på att min Bejbi ger mig världens fotmassage sen! Det vore ikke helt fel!

Inga kommentarer: