måndag 7 juli 2008

Vardag

Ja, så har man vilat lite. Ella blev mycket riktigt jätte trött igen vid halv nio så då gick vi och la oss med papsen igen... Hon somnade som en stock och vaknade vid tio. Då fick mamsen minsann ligga kvar och bre ut sig tvärs över sängen. Skönt!! Ellan och papsen gick upp och myste dom, jag hörde hennes skratt när han busade. Finns tamegröne inget finare än min unges skratt... Och det blir lite speciellt när det är mannen jag älskar som busar med henne.. Hennes pappa såklart!

I dag blir det ett besök hos min moster Eva. Hade önskat att Kussa SassaBrassa var hemma men hon lovade att vi skulle ses i helgen innan hon drar ner till Stockholmos! Gudfar Daniel skulle följa med så vi får mysa med en kusin i allafall... Sen ska jag nog ta i tu med lite tvätt.. Inge kul att tvätta bara när man inte kan hänga ut det på torkvindan! Jag säger som Linda Skugge sa i sin blogg.. Det är bland det bästa som finns, att hänga tvätten ute så den torkar i solen!

Nu hör jag hur min unge busar i vagnen... Så jädrans söt!! Ska hämta henne nu!

Inga kommentarer: